New Look lagi ?


Wohwoh ! Amacam ?
Design baru !!
Sanggup bersengkang mata nak buad ni sampai kul 12 tahu !
Semua ni hanya untuk menyedapkan mata korang ..
nnty klau korang msok blog aku mesty nak masuk lagi kan ?
Cewahh , ckp mcm yakin sngad . Padahal s0rang pon tamau tngok .

Haha , Tadi aku ada cari tuto utk Favicon tu ,
Aku tatau plak tuto tu utk letak ayat bergerak,
Aku pun buad lha , padahal dah ade !
lepas tkan SAVE , trus aku nampak ..
Ya Allah , buruknyaa !
Aku pon try padam balek .
TAK BOLEEEE X(
Then , aku cuba lagi ..
Last skali bru bole .
Korang tau knpa ?
Sbb aku silap padam , aku padam sekerat je ,
camne pakcik blog ni nak paham
Hua Hua Hua ~
( Rupa aku da jadi mcm kt atas tadi )

Maakkk , Tak hafal lagii !
Dah lha es0x kna bngun awal pegi Giant .
Teman mak aku Beli pebende ntah untuk skull dea .
( Guru lha katakan )

Ha , k0rang tau tak tadi ..
Masa aku nk mkn sblum pegi skolah td ,
Aku tolong mak aku hidang mknan .
Tetiba gulai terPERCIK kt aku ...
Habes bertompok , dah lha aku pkai bju St.John dah !
( Harini hari Rabu dan aku msuk ST.JOHN )
Bila tngok jam, Lagi 25 minit nk p skolah .
Dgn spantas siput, aku amek bju lma p Iron .
Lepas Iron , mkn plak .
Lepas mkan , Siap-siap .
Rupanya aku lupa salin jadual...
Masa tu tnggal 10 mnit ja . Pakcik van aku slalu mai awai2 .
Then , aku pun buad dgn pantas , trus pkai kasut .
alhamdulilah , Smpai kt tmpat tnggu Van lbeh kurang 5 mnit sblum kul 11.50pg.
Aik, aku pon pelik knpa pakcik mai lmbat sikit .
Rupanya harini hri Rabu so pakcik mai lmbat -_-"
Waaa , sian aku ..
Pastu takpa lha , sampai skolah plak :
"Alamak , aku silap salin jadual!"
Pulak dahh , hadoii .. naseb bek cekgu aku memey ada khusus hri ni.
klau ta , lenguh kaki aku nk brdiri 1 jam -_-"

Itulah pengalaman perit aku semasa ke sekolah ~
THE END !

No comments:

Post a Comment

Watch your words, dude.