What am I doing ?



Helo guys , How are you ?
smlm kita da baca pasal Skolah aku kan ?
Harini kita cita pasal len plak .

Tngok pic at atas tuh ?
Adakah dea mcm diorang ?
Ye ? Sama lha kita .

Cuba tengok Sekeliling korang,
Ada secawan air ta ?
Ade? Ha, minum lha cepat nak tumpah da tuh !

Tempat yg korang 0nl tuh cerah ke ?
Ade lampu cam dlm gmbar tu ke ?
Takde? Bagus! Sama! Horey!

Adakah Lappy korang ade SIMBOL cam dlm Pic tu ?
Ada? Tiruan rupanyer ..
Pegi lha beli baru yer ..

Skrg cuba tngok rambut korang,
Ade REBEN tak ?
Takde? Da korang laki, buad pe nak pakai .
Tp klau korang p0mpuan p0n ,
macam lha nak pkai sngad enn ?

Ha , wana baju korang apa ? 
Yellow? Black? White? Pink? Blue?
Bukan smua at atas?
Korang tak pakai baju ke? xD

Adakah wallpaper korang mcm dalam pic?
Mnada MAkBapak korang nk buad camni,
Melainkan at Wallpaper Lappy korang.
Ye kan kan kan ?
Ahakks ..

Ekceli harini kita cuma bincangkan tentang apa yg kita buat,
Seperti di dlm Tajuk
WHAT AM I DOING , right ?
Hahaha ..
Kayy lha THE END!
Singgah lha lagi Dikemudian Hari ~

*Perhatian, Kepada peminat Yaya'sBlogg..
Hari Sabtu ni Yaya ta dpat nk post papa,
Sbb Yaya ada Kem kt skulah.
So, Pandai2 Korang lha ! Buwexx x)








No comments:

Post a Comment

Watch your words, dude.