Family outing hehe


Assalamualaikum wbt


Hari sabtu yang lepas, 8 feb, aku terpaksa menadah telinga menahan mata daripada tertido pergi ke mesyuarat agung PIBG walaupun sebelum ni aku tak pernah pergi. Aku pergi pon kali ni sebab aku dapat sumbangan cemerlang PMR 2013. Alhamdulillah rezeki. And then petang tu, aku with my loveeely family went to Tasik Taiping, Perak. Kami pergi tanpa dirancang pon sebenarnya. it's because abah cuti so kami pon keluar lah dengan gembira dan amannya ke sana. 

Ramai tau pengantin buat photoshoot kat sana. Sepanjang jalan aku jumpa tiga pengantin. Ada satu pengantin tu baju colour putih and veil warna merah. cenggini (y). So bila dah parking, terus pergi beli tiket naik bot. Mulanya ipan nangis-nangis takut nak naik. Bila dah lama lama, baru excited sampai nak celup tangan dalam air. Dia start okay pon bila nampak aweks kecik dekat bot sebelah. hehe suruh bye bye tau pon malu. 

Ipan in happy mood.

Ipan in tak dengar cakap mood.

And Ipan in buat hensem mood.

Lepas dah pusing satu tasik tu, weolls lepak dekat tempat rehat and makan es krim! Then tangkap gmbar dekat sana. Rasa macam tengah photoshoooot je hohohoho. Kebetulan haritu PM datang dekat area situ. So kami pergi lah lepak dekat playground betul betul depan zoo taiping and night safari. Melayan ipan main, sambil iolls pon naik buaian kahkahkah~ Balik rumah terus tengok Anugerah Meletop and RUNNING MANN!

#Credit gamboo my dad
#Kbaii hehe



No comments:

Post a Comment

Watch your words, dude.

PAUSE HERE