Once Upon A Time...


Jawap salam dulu yee.. 


Weehee! Apa macam? Lain gila-gila kan sekarang? Harini biar aku luangkan masa bersama my beloved blog yang dah hampir usang ni. Siapa yang suka kalau blog dia berhabuk kan? Actually, aku takda idea langsung nak update harini. Tapi disebabkan boring yang teramat sangad, terpaksalah  update jugak.
   
Cuba korang tengok sekeliling blog ni, then tengok pic at atas tu. Lain kan? Harharhar~ Aku dah bertungkus-lumus buad blog ni jadi comel mcm ni. Tak sangka sekelip mata je dah jadi lain. Macam-macam dah bertambah. Cth - Lagu ditukar, header baru (Buad sendiri tau tak!), Sidebar pon baru jugak! :) Tapi banyak lagi yang tak menjadi, mcm - Date header, title entry, etc. Korang sedar tak, follower aku dah makin bertambah! Sonok gilerr~ *lompat mcm kera* x) Harhar~ First time aku ber'blog, sorang je follower aku iaitu - Kak Lyssa. Hehehehehehheheh ~ Sekarang dah 60 lebih dah. Thanks to all my follower sebab sudi kunjung blog yang tak seberapa ni. Untuk membalas jasa korang, aku akan follow korang balik. (sesiapa yang tinggalkan jejaknya saja lahh~) So reader, please be alert. Masok blog ni, walau 10 kali pon, Tinggalkan jejak anda di cbox aku. Kadang-kadang aku pelik jugak. Dekat cbox, ramai yang hantar ni -
"Blogwalking. Follow sini / dah follow / follow / visit saya balik" 

Tapi takde dalam senarai follower aku pon. Takpe la, up to you :)


Dah-dah! Makin lama makin boring plak bca entry ni kan? Jom kita ke segmen lain plak. Tadi time aku dok cari graphics untuk entry ni, tetiba aku terjumpa blog comel ni. Cute gegiler, Sampai aku tercuri doodle dia. Harharhar. Untuk membalas jasanya, Dengan ini aku sertakan link blognya. Kalau yang nak Follow tu, Silalah follow. Join tumblr tu skali tau. Thanks :)

littlemisspaintbrush.tumblr.com
http://mis0pink.blogspot.com
Aku dah creditkan, So jgn marah kalau aku ambik doodle korang ye. Thank you lot-lot xD



No comments:

Post a Comment

Watch your words, dude.

PAUSE HERE