Tadi kan...


Jawap salam terlebih dahulu..


Bismillahhirohmanirohim..

Anda diwajibkan utk Click  gambar di atas! 
Helo, Hey, Hai. Welcome to my beloved blog yang comel ni. Well, Harini heppy sikit. Banyak sbenarnya aku nak habaq ni. First of all, sekarang aku dah single. Single but NOT available. Seronok la jugak single ni. Thanks to Him for understand me. Kejap! Kenapa not available pulak ni? I'll tell you later. (wants to know more? read this entry till the end of this story)

Semalam, me n family keluar p jalan-jalan. Mula-mula tu nak pegi BJ. Tu yang besiap lawa-lawa tu. Cehh! takda la lawa mana pon. Rupanya paksu, maksu aku mai Penang. So, kami pon keluar skali ngn diorang p seberang. Huhu, sempat lagi kami Dinner malam tu. Nak tau kami makan apa? Burger gergasi. Harharhar~ Baru first time makan walaupun orang Penang. Burger ni cukup untuk 4-5 orang makan. tu pon ada lebih! (kecuali kalau orang tu melantak) Sedappp kuttt. Macam-macam ada dalam tu. Nenas, Ikan bilis pon ada. Tapi yg paling sedap, Roti burger tu. Sebab roti tu dibakar dngan butter. Perghh! sehingga menjilat jari. Terangkat beb!

Lepas makan terus p pasar malam dekat-dekat tu. Maksu aku citer psar mlm tu bukak sampai pukul 3 pagi. Perghh! Jalan-jalan kt sana, dapat 1 alat untuk melukis. Senang gila nak guna, kalau nak scam org.. Memang hundred persent org percaya. (tu pon kalau reti la) Tadi aku dah try. Bole la tahan.. Then, 1 barang yang tersangad cun dah aku rembat. Harharhar~ Beg je. 2 in 1. Bole galas tepi, and galas blakang. Warna biru kehijauan. Cantik kutttt! Hehehehe ~ 

Keesokan paginya.. (harini lerr)
     Aku and family keluar lagi.. Disebabkan smlm tak jadi p BJ, so harini kami pon p ler~ Bwak beg baruu.. Wehee~ Mula-mula tu tamau bawak, tapi takod nnty mak aku kta "beli tak pakai" susah pulak. disebabkan beg aku ni kosong tidak berpenghuni, maka dngn rasminya mak aku tumpang buh beg ktar smula tu. Kembongg! >< Then, takpa la. Sampai sana, trus masok Kamdar. Msa tu la beg baru aku tunjuk belang. Tengah jalan elok-elok tetiba ja tersangkut benang kain. Ye la, laluan kat situ kan sempit-2. Dah tu, abes terbalik kain bagai. Naseb 1 je. Kalau smua? tak ke naya tu -.-' Then, bila aku usha-usha sikit, nampak sikit benang trsngkut dkat zip beg aku. Mula-2 try bukak pelan-2, Tapi tak boleh. Last-2 aku tarik kuat-2! Memang nak blah dah time tu, tapi bila trnmpak sorang 'makcik plus nenek kebayan' tu dok usha, terpaksa la angkat. Damn! Malu siott. Makcik tu plak, bila dah tengok tu tak reti cover, usha sampai dok depan aku lagi. Aku jolok garfu dlm mata tu naya je. >.<'

Lepas tu, terus p Popular. Dapat rembat 1 novel pon jadi la. Best seller tuu~ "Isteri Separuh Masa". Mula-2 tu tamau amek, sebab ada lagi 2 novel yang tak abes baca lagi. Tapi bila tngok penulis tu yg buad novel "M.a.i.d", Teros p bayar. Huahuahua ~ 

Novel ni aku pinjam kwan aku mia. Tebal kut. Bila nak abes pon tatau.

Ni My own novel. Tak seronok mana pon. Dah beli, terpaksa la baca :/

Tadaa! Macam best je kan? Harhar, Novel atas ni ( atas lagi ) lagi BEST! 

Okey dah! Pertunjukkan novel dah tamat. Rasanya sampai sini saja la yer.. aku tau korang rindu aku sebab lama tak update. Takpa-takpa! Chill :) Eh, Bfore that, Disebabkan korang dah abes bca story the morry aku yang berjela-jela ni, Direct to citer aku yg first tadi. Actually aku clash dgn Siraj sbab hati aku dah ada orang lain. Takkan aku nak kaple dngn 2 orang kan? Tak mungkin, sbaiknya aku break je dripada trus sakitkan haty dia.
Ini ialah Personal Blog. Dan Ownernya ialah Cik YayaHatsumi. Semua story, luahan perasaan adalah milik ownernya. Sapa yang meluat, Sila pulang ke rumah anda. Harap maklum! :)



No comments:

Post a Comment

Watch your words, dude.

PAUSE HERE