HIATUS



Assalamualaikum wbt.
So today i just want to make an announcement that im going to make 'hiatus' for my blog (blog only? lol) for awhile. I've been too busy with blog's codes and many more and i just dont have time to prepare myself for pmr. So that i have to take this way to concentrate with my studies. I dont even start studying eventhough i know that pmr is gonna haunting me soon. Since i realize that i should start study right now, i'm taking this chance to make an entry to tell my fellow stalkers that im gonna take a break for 23 days, 16 september until 8 october 2013. Quite long huh? It's also for the benefit of myself so i have to sacrifice a little. hahahaha

Okay stop speaking sebab english aku sangat teruk. Jadi dengan ini, aku mohon maaf, doa dan restu (eh?) anda anda semua supaya saya boleh menduduki peperiksaan Penilaian Menengah Rendah (PMR) 2013, iaitu batch terakhir yang akan buat semua orang terkejut dengan result yang memang gempak gila (insya-Allah), dengan tenang, aman, bahagia, harmoni dan yang sewaktu dengannya. Aku terpaksa a berkorban semata-mata nak score 8A ni! Well sebenarnya aku nak start study dari semalam lagi, tapi sebab nak online sangat kan, last-last apa pon tak dapat.

Jadi ...... Selamat tinggal dunia, blog .....

3 comments:

Watch your words, dude.

PAUSE HERE