Misteri


Itu hari aku ada tweet yang aku dah takmo dating dengan coding-coding blog setelah menyedari yang pmr is just around the corner. Tapi esoknya aku dah memungkiri janji aku sendiri dengan mengedit blog. Boring a asyik tengok skin yang sama. Kadang-kadang masuk blog bloggers lain, jeles k jeles. Dulu rajin jugak la aku edit 2/3 hari tak tido semata-mata nak edit blog dan ... yelah aku boring jadi aku tukar skin baru. Bila dah tahu edit blog, selok belok coding memang best a nak edit. Segala macam button dalam blog pon boleh buat sendiri dengan softwares yang memang banyak didownload dalam lappy ni. Ye for sure aku lebih suka edit sendiri dari tempah dari mana-mana blogger yang buat tempahan. Kadang kadang aku terfikir, bila aku boleh stop edit dan stay dengan skin tu. haha

Bercakap (typing*) pasal pmr, im unofficially bebas dari sebarang exam yang ada sebelum pmr dan sekarang counting days to pmr. Wuu untung lah bebudak upsr dah merdeka. Aku jela yang tak tahu bila nak sedarkan diri supaya start study dan tinggalkan blog for a few days till pmr's end. Sedih.

Jadi oleh itu, aku nak memperkenalkan skin terbaru aku (takde kena mengena) Treenenenenett dari kelabu ke pink. Aku tak tahu kenapa jadi pink padahal aku tak berapa nak kamcing sangat dengan pink. Susah nak cari code warna. Pink jela yang aku dapat. 


Satu masalah aku kat skin baru ni, aku baru tambah bloglist yang baru pes time aku guna dan aku tak tahu nak letak blog apa. Disebabkan aku dah jadi silent-lover-reader-blog kak Fatin Liyana, jadi blog dia yang pertama merasmikan bloglist aku. Hahahahha guess what? Harini baru habis aku treasure blog dia dan dah sampai ke first entry time 2009. Stalker terhebat ni *evil laugh* Satu lagi peningkatan, aku dah start ber-nuffnang dan 8share. Ekceli aku dah lama created acc nuffnang, tapi disebabkan kedaifan dan kebluran aku yang tak tahu nak guna nuffnang ni, jadi aku biar cem tu je. Sekarang aku banyak baca entry bloggers lain yang sangat happy bila dapat CPUV dan aku teramatlah jeles. Aku pon start letak ads nuffnang dalam blog tapi earning tetap macam dulu, dua ringgit dua puluh lima sen dan aku happy. *fake smile*

Nak tolong tambah? 

Satu lagi, aku nak berterima kasih sangat-sangat kepada pengirim misteri novel yang aku dalam 2 hari lepas iaitu 11 september 2013. Tengok betapa busy nya aku hingga tak sempat nak buat entry penghargaan? Aku betul betul tak tahu dan tak ingat, sejak bila aku menang novel? Dah lama tak join ga dan dah lama tak menang. Nak kata masa zaman tok kadok dulu time aku active join ga, tak pernah pulak aku menang novel. Tapi dah rezeki kan. Atas paper poslaju tu pun ada full name aku. Jadi terima kasih sangat sangat kepada Ahmad Shafawi Dzulkefli atas pemberian anda. Saya amat menyukainyaa *senyum hingga ke kening*

Jangan bersedih. Jadilah wanita yang paling bahagia.
Wuuu memang aku sangat sangat memerlukan buku ni. Thankyou thankyouuu

Preview dalam. 

P/s, selagi belum update pasal ni, selagi tu aku tak baca buku ni. 

5 comments:

  1. tulah sama klau dh tgn ni geram nk tuka skin kemain lg kita hehe editkan blog paan jelah :p

    ReplyDelete
  2. Hoho. Tapi kenapa title entri ni Misteri? Ke, pasal novel tu? hehe. Btw, nice dah blog ni walaupon simple. Lia suke blog akak ^^ Goodluck PMR tau!

    By the way, walaupon lia ni budak upsr, tapi lia msih belum merdeka :B
    http://najaha-abdillah.blogspot.com/2013/09/belum-merdeka.html jemput bace kalo sudi. hehe ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup pasal buku tu. saje letak title tu kasi orang curious XD hee thanks Lia. :o haha goodluck lah

      Delete
  3. Wuu,kemain ikat ribbon dekat header tu,hoho.lawa ^_^

    ReplyDelete

Watch your words, dude.

PAUSE HERE