5 things I hate the most

Di pagi yang hening pada first march ini, aku dikejutkan dengan satu mesej dekat cbox oleh Amira Azahar. Mesej itu berbunyi.. "anda ditag!" Lalu aku dengan gembiranya menyambut seruan tersebut dengan mewujudkan entry ini. Peh aku sebenarnya dalam mood hiatus ni, memandangkan lagi dua hari nak dapat result SPM 2015. Ke-neves-an nak ambik result tu aku rasa macam belum sampai lagi sebab aku masih relax online dari siang ke malam hm cuma tulah, harap yang terbaik saja. Insya-Allah :')

RULES!
Buat satu entry bertajuk "5 Things I Hate Most" dan senaraikan lima benda/perkara yang anda paling tak suka/benci. Mention siapa tag anda dalam entri tersebut. Anda juga dikehendaki untuk tag lima orang blogger dan pastikan mereka tahu.

5 THINGS I HATE MOST


  1. Tempat berselerak, kotor, busuk
    - Ini kalau aku jumpa siapa yang suka hati jiwa raga dia je buat sepah haa terima lah sumpah seranah guwe. Akan ku kemas-cuci-tonyoh sampai licin selicin kepala org yg botak (bila ada mood saja la muahaha)
  2. Serangga kecik
    - Including lipas, aku alergik.
  3. Sayur
    - Ini sort of tak suka, bukan benci. Sebab sayur ni bagus, aku je tak bagus sebab tak makan sayur.
  4.  Budak-budak (toodler)
    - Depends la sebab toodler ni ada yang suka perhati orang sambil-sambil tu isap jari. Kadang tu aku tak senang duduk bila mak dia pun macam nak aku main acah-acah dgn dia. pfftt. Tapi kalau budak dengar cakap, comel, baik tu aku suka. (kahhhh)
  5. Orang tak tepati janji
    - Orang begini layak dihukum bluetick sampai aku rasa bosan baru cari balik.
Mangsa tag: syahidahfadilahmaryamsyifafarrashaz




7 comments:

  1. terbalik.. saya sangat suka budak-budak. :P

    ReplyDelete
  2. Saya pun kena hukum bluetick padahal kita takdak perjanjian apa pun ��

    ReplyDelete
  3. Makanlah buah kalau tak makan sayur :)

    Yg kelima tu kelakar hukuman dia haha

    ReplyDelete

Watch your words, dude.

PAUSE HERE