Can someone give me the title?



Assalamualaikum. Hurm, dah lama tak update blog. Trafik pon dah makin merosot sekarang. Rindu belog. sobsobs *lap air mata* Sekarang aku dah bergelar PMR candidate. Hari pertama kat sekolah sampai la harini asyik dengar cikgu kata 'kamu la harapan sekolah'. Selalunya yang selalu dapat ayat ni kelas A la. Iaitu kelas aku.

And now aku dah sekolah pagi. Jadi nak kena bahagi masa onl dengan kakak adik aku pulak. Dalam pukul 4 hingga 7 saja time onl for me. Hukhuk, ni pon masih belum tusyen. Kalau dah tusyen takkan dapat onl langsung.

Start sekolah pagi, cikgu semua lain and still tak kenal. Tapi cikgu kelas aku .. erg. Ramai cikgu disiplin. Guru kelas, cikgu Math, cikgu Geo, cikgu Sejarah. Omg, tadi ada sejarah and cikgu tu masuk. Semua diam je sebab cikgu tu macam ......... ketua cikgu disiplin. erk?


Oh ya, semalam hadiah dari Butik Chinta Zulaikha dah sampai. Cantik gila! Macam mahal je. Baru je sampai semalam. Act minggu lepas tapi aku takda kat rumah so posmen tu kasi notis. Abah lambat call. Hehe nak tau apa isi tuu? Jeng jeng jeng! Scroll!



























See ? Act warna beg tu lagi cantik tau. Gambar jadi camtu sebab kualiti gambar yang kurang bagus. Ha Ha :p Okay aku taktau nak cerita apa dah. Last words, maybe sekarang aku tak tak boleh onl lama-lama sebab nak focus study. Azam tahun ni sangat besar and guys, wish me luck! :* Assalamualaikum ..

P/s : Click older atau stuff atau hire untuk tengok koleksi doodle terbaru. Bai! :D


2 comments:

Watch your words, dude.

PAUSE HERE