Blog direview :D


Happy New Year!
Assalamualaikum. Entry pertama tahun baru ni. Banyak gila entries semalam cerita pasal kenangan 2012, Bai 2012, Hai 2013. Eh? Cer try ucap alhamdulilah sebab Allah dah kasi umur yang panjang kerana sampai sekarang kita masih boleh pijak tanah dengan kaki sendiri. Boleh berdiri bawah langit.

Ramai yang buat entry pasal wish & azam utk tahun ni. Yea act aku pon nak buat jugak, tapi know what. Tak perlu ditulis, ditaip sebab usaha yang dapat membuatkan azam dan wish comes true. Eh? So, biarlah azam aku terpahat di hati. hehehehhehehe ~ 
Macam yang semua dah tau, esok sekolah! Horay! Tak sabar rasanya nak jejakkan kaki ke alam PMR. Wish me luck, guys. *senyum hingga dahi* 

Emm, tadi aku menang satu GA lagi. Seronok memang seronok. Hadiah pon lumayan je. Apa dia? Topup RM10. Yay! Tapi sejak akhir-akhir ni banyak dah dapat topup. Malah ada lagi tersimpan code topup tu. Tak guna lagi. Dalam phone pon berpuluh. Aku bukannya jenis yang suka text 24 jam, atau calling sampai tengah malam. Aku guna phone pon sebab nak onl je. Nasib la ada streamix kat rumah ni.

Apa-apa pon, bersyukur sangat dapat menang GA dari bloggers ni. Buat masa sekarang aku kena tunggu lagi 9 hadiah pos yang belom sampai. Oh can't wait for it! Okay stop. Semalam ada blogger review blog ni. Macam-macam dia komen. Hehe Thanks awok <3


Masa ni blog aku warna biru. Eh cepat sangat ke aku tukar baju blog ni? 
Dan kat bawah ni pulak dari GA yang aku cakap tadi. Dia review sikit. Hehe. 



Taraaaa! Okay terima kasih awok-awok semua. Saya amat menghargainya *lap air mata* Nak tau siapa yang review ni? Treng teng teng! Click header cun dibawah untuk ke blog diorang.



P/s : Sekarang nak buat tuto & freebies baru. Any request? 

1 comment:

  1. selamat tahun baru 2013.. untung la blog direview.. kita xde pon.. ehehe.. :3

    ReplyDelete

Watch your words, dude.

PAUSE HERE