Betul ke ?



Haa ? Betul ke ni ? Terkejut gila ni !
Ekceli aku tak rsa pon gegaran tuh , sikit pon tak rsa ..
sbb time tuh aku n family ada dlm kete ..
Nak melawat saudara kamy at HPP .
Sampai sna ja , Abah aku onl sat gna iPad .
Time tuh la kamy mula sedar .
Kat Hosp slalunya ada tv .
Pastu ada brita terkini plak , tngok-2 ada earthquake at acheh .
then , saudara kamy at HPP tu bgitau kamy , dea ada rsa gegar gak .
Smua pakat dok cita psal gegaran tuh ja .

Sebenarnya , aku tanak citer benda ni pon .
nak taip pon trketar-2 sbb takod .
Lgipun , korang pon tanak dgr benda ni smua en ?
Takpa la , stop smpai sini ja .
Skrg da 8.50 ..
Lgi 21 minit akan brlaku somethings di negeri yg trcinta ni .
negera ap ? PULAU PINANG lah .
da la aku stay at sini . Doakan kamy selamat kat sini erk ?
Doa anda sangad-2 kamy perlukan ..
Tp , alhamdulilah sbb rumah aku ni jauh SIKIT dari pantai .
Masih ada harapan sikit . lgipun aku dok flat .
InsyaAllah , klau pnjang umur ..
takkan jadi papa at kamy .
 Kak Lyssa pon dok Penang gak ,
Camne lah kamy nnty erk ..
Selamatkanlah kami , Ya Allah :'(
Doakan keselamatan kamy smua di Penang ni okey ? InsyaAllah , bnyak pahala anda akan dapat. Bak kata Kak Lyssa : Tuhan Suruh Umat NAbi Muhammad  Insaf . Amin .. 


No comments:

Post a Comment

Watch your words, dude.

PAUSE HERE