Bila nak upload pic ni !





Hiya ! Setelah sekian lama kita tak dengar cita ,
Hari I nak buad cita !
Haha , Pasal apa plak ni ?

Bila Nak Upload Pic Baru ? 

Hurmm , ramai tny psal ni ..
Sory la kengkawan , Wire USB hilangg la !
ntah p lari mna -,-'

Cuba tngok pic kat atas tuh, Korang memang mcm tu kan ?
Hilang sikit , cari Mak ! Betulkan kan kan ?
Sama la kita xD

Actually bnyak da pic terbaru , Cuma takleh up sbb tade seperti yg disebutkan di atas
Aihh , susah banget doh ! ngak papa . Kita cuba laen kali aja .
Tu je , Baibai ;D

*Pendek gile post kali ni, takpa-2 asalkan ada sudah!

No comments:

Post a Comment

Watch your words, dude.