Ini muka bosan tite , 
tite tatau nax buad ape .
tite sedeyh , tite tade tawan untuk br'chat'ing .
twan tite tax onl ,
tite rindu tawan tite ,
s0rang pon dri twan tite tax onl ,
korang nax jdi twan tite tax ?
hukhuk ><

Hari ni , tite cuma mkn sikit saja .
pg dgn ptg je , mlm tite tax makan ,
bkn sebab DIET ,
tp , tade mknan utk dimakan ,
tadi , tite ingat nax pegi PM ( jgn amex tau doh )
twan tite yg len pon kta nak p ,
bila tite da siap ,
diorang kta tak jadi ..
tite sedeyh sngad !

tite mcm nax nanges mcm kat atas ni je ,
tp tite tahan je , sbb itulah twan tite dunia akhirat ( insyaAllah )
lepas ni , tite nak merajuk dgn diorang ,
tite tanax ckp dgn diorang ,
mcm bdax ni :)

tp , tite tau ..
tite takkan selamanya merajuk ..
beberapa mnit nnty , mesty tite da senyum blek ..
tite hepy bla dgn twan-2 tite ,
selalu gelak-2 , ketawa-2 !
tite syg twan tite ..
tp , tawan tite mcm tanax tawan ngn tite je ..
tite slalu diketepikan ,
tatau lah knpa ..
tp , tite tax kesah .. asalkan diorang bhagie suda .
Okey , tu je cite tite harini ..
SelamatMalam , jumpa lg es0x ^_^
*Penggunaan 'tite' dalam entry ini merujuk kepada 'kita' . Ia digunakan bagi menghiburkan hati penaip yang memang suda gundah-gulana ni. Sekian ...

No comments:

Post a Comment

Watch your words, dude.