Our Memory



Ehee, assalamualaikum, guys. Hihihi, today aku nak cita hot story yang meletup boomboom. Hahaha! Takda la. Ekceli, tadi aku bawah phone lagi p sch. Fathin yang ajak bawak. Aku ikut je la. Nasib baik takda spot check. xD Before tu, Jom masuk segmen exam dulu. Heeee, tadi ada exam math and agama. Math! IHateYou. Susah gila, semua aku tembak. berlubang paper tuh. Agama ni senang la sikit. sebab dia just kena hafal and write. Tapi banyak jugak yg aku tatau. Nak buad macam mana, tembak, hentam, tumbuk, sepak semua aku buad. Ahakk! xD

Jangan baca ini.

Apa guna bawak phone tapi tak guna? Hahaha, kemain lagi kami snap tadi. Possing mahal mia. Tapi bukan dalam sch kayy? Kalau kena tangkap tak ke merana nanty. Hoho, Jom tengok perangai gegiler Hatsumi's!

Bakal model xD

Iklan colgate depan sch :B

Eeee, nampak benor controlnye :P

Apa kes ni ? -_-

Iklan Darlie. Peacee! :D

Tangan belakang tu penyebok betul lha. Tau la jeles tak snap hampa :P

Ni la muka-muka pemilik tangan tadi. Malu-malu anjeng plak -..-

Muka takleh blah. Cantiknya tangan kat belakang tuuu. -.-'

Haa! Kantoi belakang tuu. *Jangan tengok org depan xD

Tadaa! Amacam? Ada sesiapa yang nak join jadi 'tangan' tu ke? Mai nak kasi hadiah sikit. Iaitu buku lima. Berminat? xD Aku upload gambar-gambar ni semua, supaya hampa semua bole tengok, and aware that hatsumi will never be separate. :) Hihi, dalam entry ni aku ada kta kami nak snap kennn? Nak tengokk? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|


Tak clear? Yea, gelap and silap edit ;3

Jangan gelak bila tengok muka aku. Ini satu amaran!



Habis dah tayangan gambar-gambar yang disnap petang tadi. Bila tengok gambar atas ni, pendek gak aku nih :') Sempat snap time balik. Ho ho. Kesian kunak tunggu tapi takda sapa nak snap dia. Fathin la ajak, tapi tamau plak. Ayoyo. Anywhere, This entry's named Our Memory because next year he'll move. And I can't see him as I see him today, yesterday, last week or last month. Well, tak sampai one month pon lagi. Hahaha! So, before aku ending story the morry ni, dengar lha dulu lagu ni. Maybe lagu lama, tapi kalau faham betul-betul, lirik dia sama macam apa yang terjadi petang tadi. Enjoy :*



H A C K S :]

Note: Dah baca jangan mengata. Sebab aku tak suka. Chilll !


No comments:

Post a Comment

Watch your words, dude.

PAUSE HERE