Cikgu kejam!



Hai, assalamualaikum. again. Hihi, lama tak update, sekarang takda idea dah nak buad entry psal apa. Today aku just nak kongsi pasal petang tadi, kat sekolah. Kejam gilaa cikgu tuh! Grrrr, tadi ramai yang kutuk-kutuk dia, ehem. Tidak termasuk aku yaa! So, aku just jadi pendengar. Dalam hati pon marah jugak. Sanggup dia buad camni kat pelajar dia? Dah la sekarang ni time exammm! Aku tau la budak-budak PMR dah freeeeeeeeeee. Tapi kami tak free lagi, sebab ada final exam. Grr, paling meluat bila penolong kanan petang kata - 

Semua pelajar form 2 yang berminat boleh bagi nama untuk Kelas Tambahan untuk PMR tahun hadapan dan akan diadakan pada minggu pertama cuti akhir tahun.

Nasib je ada 'yang berminat' kat situ. Bila cakap pasal ni, teringat balik yang aku lupa bagi nama. Grrr, nevermind. Esok lusa tulat kan ada? So, back to the main story. Tadi ada exam math. Dan paper 1 tersangaaaaat susahh! Omg. Aku tatau apa aku buad selama 1 jam lima belas minit tu. Tunduk, tengok kalkulator. Dan bila cikgu kata tinggal lagi sepuluh minit, aku pon tengok la paper OMR. Sangad kesian sebab ada 8 hitam ja ada. Mana nak cari lagi 32 ?! At the end, aku tembak, fire, smackdown je paper tu dan hantar. 

Tengok la betapa kejamnya cikgu yang buad paper tuh! Mesti ramai yang fail ni. Tapi alhamdulilah, math paper 2 senang, sikit. Tu pon sebab cikgu bagi soalan bocor. Hehehehhehe, paling best time kami meniru. Ramai orang mintak jawapan kat Fathin. Aku pon takkan nak lepaskan peluang keemasan tuuu. Kesian tengok Fathin kena copy paste jawapan dia dalam kertas sorang satu. Tapi cara aku mintak lain sikit. Nak tau macam mana ? Bagi paper aku kat dia, then dia buad. Pandai kan kan kan ?

Kepada adik kakak abang di luar sana, diharap jangan ambik iktibar kat sini ya. Sekian ...


No comments:

Post a Comment

Watch your words, dude.

PAUSE HERE