Dear diary ..



Assalamualaikum. Hyeep. Todayy .. aku sangat free. Dan tak tau nak buat apa. Tadi aku ada cipta satu blockquote yang simple. Nak buat lagi takda mood. Nak cipta navigation, takda idea. Hm, tadi time aku blogwalking, terjumpa cerita Aku terima nikahnya. Tapi kena tunggu sampai habis load. Boleh la tahan, sedih siot.

Baru-baru ni aku check result final exam aku. Sangat mengecewakan. uhukss. Kenapa la math ni existt ha ? Disebabkan satu subjek tu, aku dapat title 'failed'. Oh sheet. T_T Dan, agak sedih jugak because harini ialah hari isnin terakhir persekolahan for 2012. Lepass ni, say byebye to sesi petang. Pangkat form 3 ? grr. Macam mana nak berdepan dengan cikgu garang sesi pagi nih ? Dan yang paling seram, PMR ! Dulu time darjah 6, kononnya kami la batch terakhir UPSR. Dan sekarang form 3, kami la batch terakhir PMR. Oh no.

Tapi sekarang yg paling aku selalu fikir, ialah .. pasal relayy aku. uhukks. Kami akann berpisah, maybe untuk selama-lamanyaaa. Berbatu jauhnya. Kalau nak jumpa, kena naik flight. Tak boleh drive. Kena tahan rindu.  Tahun depan, punya depan, dia datang penang balik. Bertahunnn lamanya! T_T  Dia nak pindah, jauh sangat. Penang to Sarawak. 

Everyday aku selalu berangan, kononnya nak date. Tapi dah akhir tahun. Sekarang cuma tinggal 4 hari untuk kami jumpa. Tu pon dekat sekolah je. Jumpa pon, tak penah nak cakap. Tu la kelemahan kami. Bila dia dah pegi, tak boleh jumpa dah. Facebook je la penghubung kami. Tak pon texting. Tapi orang kata, ehem. 'Orang tweeter' kata, jarak jauh ni lebih baik. Well, i just cant imagine it. 












4 comments:

  1. Wow! Nice blog here! Jom view saya juga!=) http://www.aimisyahirah.com/2012/11/urban-street-winter-photoshooting.html

    ReplyDelete
  2. kegagalan bukan maksud tamat.. dari gagal tu la kita nak blajo naik.. :)

    kot2 nak dapatkan domain(.com/.net/.info atau .org) free.. jom join giveaway saya sponsor
    http://estisys.com.my/blog/free-domain-for-bloggers/

    ReplyDelete

Watch your words, dude.

PAUSE HERE