Blog oh blog ~



Assalamualaikum. Alhamdulilah akhirnya selesai jugak first contest aku. Penat memang penat tapi dah ada pengalaman and seronok. Dan nanti akan ada giveaway/segmen/contest yang akan datang yang dianjurkan oleh aku dan seorang blogger. Hihi dia tengah cari patner and luckily aku tengah free sekarang. So lepas ni pakat join ramai-ramai la noh. lol. Aku yakin hadiahnya gila gempak. Haha sebab apa? Ada lerr ~

Selama hampir 2 tahun bergelar blogger ni, aku bersyukur sangat-sangat yang teramat-amat sebab macam-macam experience yang aku dah dapat. Bukan je experience, rezeki pon melimpah ruah. (cewah) Memang tak rugi gila bersengkang mata, menghabiskan masa untuk berblog. Everyday ada je kontrovesi, berita dan yang sewaktu dengannya aku dengar dari bloggers yang lain. Belom mauk buletin utama lagi dah kecoh kat blog.

Act aku just nak coret and conteng pasal 'present/gift/prize' yang aku menang dari ga therosputih. Tadi aku dah claim hadiah tu. Claim? Yup sebab masa posmen hantar, aku takde kat rumah. Dapat notis dalam peti surat. Tinggal lagi 2 hari baru aku nak claim? Padahal dah 2 minggu. Haha. 


Treng teng teng! Ada tiga hadiah yang tak sampai. 2 dah claim. Sekarang tinggal lagi satu. Hihi paper kuning tu la yang aku claim tadi. Nak tau apa hadiahnyaaaaaaaa? Scroll bawah.


























Okay abaikan background. Cantikkan cantikkan? Hikhik warna tu atas permintaan aku sendiri. Act masa tu bengong gila nak pilih warna apa. Last-last yang ni yang jadi. Anyway thankyou so much! Korang nak jugak? Order kat sini [ http://therosputih.blogspot.com/ ] Dia jugak kai surat cinta. Nak tengok?


Waaaaa! Terharu *lap air mata* Okay dah. Sekarang ni aku kena tunggu lagi 4 hadiah. A shawl, wrislet, dress and lagi satu ...... er lupa. Haha sebab tu la aku kata tak rugi. Diulangi tak rugi jadi blogger. Okay tu saja. Bai!

Yaya and 'Cahaya Yang Cerdik' akan buat satu GA. Maybe malam ni nak start. Kami memerlukan beberapa orang sponsor. Ada sesiapa yang berminat? PM yaya di sini -






7 comments:

  1. wahh ,, banyaknya give ~~
    tahniah ~~

    ReplyDelete
  2. waaa., best nya., huhu tahniah., ^^

    ReplyDelete
  3. wah..best nye yaya dapat hadiah..
    syasya join punya bayk..1 pown tak dpt..
    contest sweet smile tuh pown x luck...
    harap2 luck di Ga yaya akan diadakan nanti...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Usaha. Tu je penting :) Sabar je. Adanya hadiah utk syasya kalau ada rezeki ^^

      Delete

Watch your words, dude.

PAUSE HERE