Header Baru!


Assalamualaikum wbt.
Huhu berjam jam duduk depan lappy, menghadap SAI je tadi petang tadi hingga tak perasan hingga sekarang, pukul 11 malam, tak makan nasi lagi. Woh selalunya satu hari at least sepinggan nasi, ni sebutir pon tak tertelan lagi. Yey diet diet jap. Sekarang betul betul gilakan dudel ni. Ntah kenapa tetiba demam dudel ni menjelma. Haha, ekceli tak rancang pon nak buat header baru. Tadi otw nak shut down laptop, terbuka SAI. Tangan pon giat buat dudel. 

Tengok tengok terhasillah header tak seberepa ni. Tapi agak ...... tak jadi kan? haha lantak la. Aku penat plus mengantuk plus gila. Tahu tak aku buat dudel ni tak guna mouse?! Aku just guna mousepad lappy ni jaa.  Ha taulah lenguhnya macam mana. Okay tomorrow is a school day. Wake me up in the morning, goodnight ;*

Header baru sayaaaa ( 21 August 2013 ) :*
|
|
|
|
|
|
v



3 comments:

Watch your words, dude.