Random

Assalamualaikum wbt.
Sepanjang minggu aku aku rasa awrkward gila dengan persekitaran sekeliling aku. Buat tu tak kena, buat ni tak kena. Macam orang dalam despression sangat. Yea ekceli aku bosan asyik tengok-dengar-buat benda yang sama setiap hari. Kalau boleh nak jugak pergi travel around the world ke, (bajet dah jadi dewasa) pergi daki gunung ke, pergi berenang, pergi buat apa saja yang tak berkaitan dengan study, online atau terperuk dalam rumah dengan rambut cem Alleycat gitu.

Macam biasa, hari hari pergi sekolah menghadap muka classmates yang sama. Dengar cikgu potpetpotpet pasal pmr atau marah pasai homework tak siap. Cakap pasal cikgu, aku teringat cikgu suriani tadi. Harini last aku jumpa dia untuk tahun ni sebab cuti bersalin. Dia kasi 'ceramah' free setengah jam pasal masa depan. Takpayah nak kusut kepala nak pilih jurusan apa, kerja apa dan sebagainya. Biar masa yang menentukan segalanyaa. Time tu semua concentrate tengok cikgu. Ceh, last day lah katakan. 

Hm sekarang makin feymes pulak bab bab blog ni. And sekarang aku rasa ramai yang stalk aku. Classmates, die-hard-friends, tak-berapa-die-hard-friends-sangat dan beberapa orang yang tak dapat dimuatkan namanya dalam paparan ini. Ada jugak orang mintak aku ajar buat blog, edit blog, buat blog and something like that. Bukan takmau ajar, cuma benda pasal html, code blog semua tu opkos lah susah nak terang. Dulu time newbie pon blog buruk. follower pon takde. Cuma ye la aku jenis suka surf google, treasure macam macam dalam tu hingga lah sekarang, dah boleh hafal dah code code yang berkaitan. Semalam cikgu shima ada cakap pasal faedah menulis kat blog ni haa, then classmates aku yang lain point aku sorang jela. Stalker everywhere! To be honest, aku tak berblog untuk jadi attention seeker or what so ever they call it. Saja suka suka buang masa taip macam ni dengan baju sekolah yang nak bertukar ke bau yang kurang menyenangkan sebab online dari balik sekolah hingga tak mandi sampai tengah malam wkwkwkwk XDD Seronok apa taip taip macam ni. Ayat berterabo, broken english dan typo memang lumrah ler.

Actually aku takde idea nak story pasal apa.

So bye

No comments:

Post a Comment

Watch your words, dude.

PAUSE HERE