Aku redha.


Maybe this is me. :'/

Assalamualaikum readers. Thanks sudi jadi pembaca setia blog ni. Sorry, today tak ada lawak jenaka nak dikongsi, cause today aku rasa hari malang untuk aku. First of all, pasal folder aku. Semua images, photos, qoutes, blog projects, doodle yang tersemat dalam tu dah hilang. Why should you gone, my belove folder?! Sayang gila aku dengan folder tu sbb dalam folder tu ada folder, dalam folder, ada lagi folder. Dan dalam semua folder tu ada harta aku. Siapa yg tak sedih? 

Mula-mula tu, aku ingat kakak aku yg delete, sebab sebelum aku onl, dia yg gna lappy ni. Dan 1 lagi bukti. Ada satu folder baru yg ada nma dia. Selama bertahun aku gna lappy ni, tak penah aku tngok folder tu wujud. Maybe dia baru buad. Tu mungkin satu bukti yg mungkin dia delete atau TERdelete folder aku. Kalau nak kata adik aku, tak boleh jugak. Sebab dia ni bukannya jenis suka bukak Documents gmbar smua ni. Just aku ngn kakak aku je. Tapi bila aku tnya dia, She said dunno. Hurm.. Aku redha... 
Goodbye, folderku. :'/
Second, aku menang satu contest. Menang? Kenapa tak happy? Orang lain seronok je bila menang. Well, itulah yg terjadi. Mula-mula dapat tau ni time aku tengah kemas blog aku yg dah berserabot ni. Time aku click banner contest tu, Keluarlah satu entry yg bertajuk "Pemenang Contest bla bla bla" Time tu tak rasa papa lagi. Time tengok je senarai pemenang untuk saguhati, Time tu haty aku, DupdapDupdap. Habis je scroll senarai tu, Keluar plak ayat ni - 5th Winner. Mula-mula tunjuk dulu gmbar-gmbar prize tu.. Then ...


What?! Omg! Seronok gegiler lah time tu. Terloncat-loncat bagai nak rak dah. Monyet tengok pon comfirm pengsan. Mmg time tu sengih sampai telinga. Lepas tu dalam haty ni dok ucap syukur banyak-bnyak. Thanks to Allah, dan sebagainya. Then, scroll tngok winner top 4. 2th and 1th winner ohsem gila prize dia. Takpe la, sekurang-kurangnya dapat jugak. Scroll again, owner blog tu potpet psal detail-detail semua, Then keluar ayat ni - 


Dugaan-dugaan. Ni la sebabnya bermalangnya hari ini. Try to not crying. Hukhuk! x( Tapi, bila ingat-ingat balik, Tak penah pon aku tahu menahu pasal winner ni smua. Dalam cbox pon takde, Komen pon takde. Then aku try hntar mesej kt fb dia. Still Belum onl. Lewat sehari, Maybe masih bole dipertimbangkan. InsyaAllah. Amin.. So readers, Please pray for me :'/ Hurm .. Aku redha..

Sekrang ni, aku still stay on other contest. Lagi banyak contest dari random.org, selagi tu la aku join. Kalau yang seratus peratus dari Top Referrel, Sorry. Saya tidak berminat. Untuk org yg tag aku, tag lah banyakbanyak lagi. InsyaAllah aku join. Now, tengah cari org yang baik hati untuk menge'like' gambar tak cun aku dalam contest ni. Sesiapa yang baik hati, Aku begging, Click image kat bawah ni, Dah click like. PLEASE GUYS! TT_TT 

*Tunduk hormat* untuk sesiapa yang dah like. Thanks. May Allah bless you :)


No comments:

Post a Comment

Watch your words, dude.

PAUSE HERE