Bla bla bla ..


Harap awak yang bagi :')

Hell-oh, guys! Today banyak gossip aku nak coret dalam entry ni. Kalau ada sesiapa yang terasa tu, sorry la ye. Aku cuma meluahkan rasa aku kat sini je. Direct to the point, today Oh My English! mai sch aku. Dengar tu je, sapa yang yang tak teruja kan? Then, cikgu kata untuk class yg terpilih je. Dup dap dup dap. Yang terpilih hanya class 2 A,B and 1 A,B,C. Wuuu, tak adil! Aku nak p.. Tak aci la, sebab class 1C bole p, kenapa class 2C tak bole p?! Nak buad camne kan? Class aku ni banyak rekod yang buruk-buruk. Budax laki mia pasal la ni! Uhuks :'(

Then, kami dihalau masuk class masing-masing. Yang class terpilih tu apa lagi? Tergedik-gedik tayang muka minta kaki je. Duduk sana dari start sch sampai 6 setengah. Sch kami abes pukul 6.50, jadi baki lagi 20 minit tu diorang smua kena masuk kelas. Kebetulan plak time tu PI, jadi kami kena la masuk class 2A. Argh! Sakit hati memang tak terkata! Mentang-mentang la dah p, hormat la sikit orang yang tak p ni. Baru dapat sebatang pen, dah tayang sampai kembang hidung. Ada ka patut, kami dok elok-elok kat belakang, tetiba ja mai letak pen tu atas meja kami. Ingat aku hadap sangad ka pen murah macam tu? P blah la. Haktuih! :P Sabar je la wahai hati. 

Tapi, students yang tak terpilih ni dapat good news! Esok Papermate nak mai sch! Horreh! Semua students bole bawak pen yang dah abes dakwat, then tukar dengan yang baru. Balik rumah, terus punggah almari la jawapnya. Bagi orang yg tak kesah tu, kau mia pasal la. Bagi orang yang terlebih kesah macam aku ni, memang teruja gegiler la. Hahaha, sapa ada pen yang takde dakwat? 

Bukan tu je, minggu depan, kalau tak silap aku RHB bank nak mai sch. Cekgu kata sapa yang nak bukak acc bank tu kena bawak duit. Yang penting lebih dari singgit. Eleh, tiap-tiap hari aku bawak 5 hinggit, kesah apa? xD Tapi, skrang ni aku blom inform mak aku lagi. Lupa actually. Sibuk nak update blog mia pasal, macam ni la. Hikhik.

Before aku end entry ni, s  emalam, aku ada upload 1 video kat Entry ni. Tunggu sampai pagi esok pon dia takkan berjalan sebab video tu sememangnya dah cacat. Hoho, so aku buad video baru. Ni pasal geng Hatsumi. Kalau nak tengok, Sila click sini. Sorry, tak boleh upload macam youtube mia, sebab aku still tak tau macam mna nak buad. So, Selamat Menonton. :]

Awak nampak handsome dengan songkok tu :]

Note: Selamat menyambut Bulan Ramadhan 2012. :]

No comments:

Post a Comment

Watch your words, dude.

PAUSE HERE