Belog belog belog.

Please reply before reading.

Cute macam korang ;)

Hai, Assalamualaikum lagi sekali. Yes, another entry untuk bahan bacaan korang. Sebenarnya aku takda idea nak cita pasal apa. So, aku hentam je la apa yang ada dalam otak aku ni. First, pasal follower blog Little Freaky ni. Alhamdulilah, dah dekat seratus setangah dah. Thanks for those yang sudi jadi follower blog yang usang ni. Dan tak dilupa, ada freegift untuk follower bertuah aku. Tapi sorry, tak ada gift yang menggunakan pos. Sebab aku still tak tau macam mna nak pos. Kunonya kau, Yaya.. :')

Sedar tak sedar, banyak dah stuff untuk dikongsi. Tapi tuto aku still tak bergerak. Sekrang ni aku betul-betul busy dengan tanggungjawap sebagai pelajar. Macam aku yang sekolah petang ni, susah sikit nak menghabiskan masa dengan blog. Kadang-kadang tu terpaksa curi-curi onl semata-mata nak bukak blog. Dah gila blog agaknya. -_-

Third, aku nak ucap bebanyak terima kasih kepada Cik Eily Lilyy sebab sudi jadi blog review kitee. Banyak sungguh pujian dia lempar kat aku. Comfirm kembang tak sudah malam ni. Lol xD Tengoklah betapa baiknya dia letak aku number one dalam entry tu. Tapi dalam semua tu, aku yang number five. Thanks again, sis <3

Same goes to you, sis!

Actually harini aku tak bole nak bergurau senda dalam entry ni sebab esok aku join melukis poster kat sekolah. Nak lukis apa pon aku tak tau lagi. Jadi, aku tak boleh lama-lama berblog sebab aku belum prepare alat tulis. Sempena bulan membaca, kitorang kena la buad poster membaca. Ada sesiapa yang baik hati mendermakan idea untuk posterku? :'D

Rasanya takat sini je coretan aku. Ribuan terima kasih for those yang sudi menjadi readers blog ni. Tidak dilupa followerku. Apasal aku formal sangad malam ni? Hayoyo -_-' Akhir kata, Assalamualaikum, Byebye!

Note: Ada freegift untuk follower yang ke 150. :D

No comments:

Post a Comment

Watch your words, dude.

PAUSE HERE