Everythings Done!


Tenangkan diri, rehatkan minda

Assalamualaikum, holla. Perghh! Today aku penad gegiler sampai tak bangun-bangun dari kerusi ni dari pukul 8 hingga 11 malam! Busy busy busy. Tapi dalam kesebukan aku, aku still layan fb tauu. Hihi. Actually today aku nak kemaskan blog usang aku ni. Baru siap kemaskan bahagian List of Contest dan Giveaway. Click here kalau nak tengok. Yea, maybe korang bole cakap 

- 'kemas apanya macam ni? Berserabut je aku tengok'

Ha, yang tu korang mia pasal la. Susah payah kot kemas smua tu. Hehehe, dalam mengemas tu, aku ada sesekali check contest / giveaway / segmen tu. Kot-kot la jadi winner ke, apa ke? Hahaha, check mia check, dapat jadi winner untuk 3 giveaway. Kalau nak listkan, memang dah letih dah ni. Huhuhu. :
') First-first aku tengah, Wargh! Happy gegiler la time tu. K dah, stop. Jangan lebih-lebih. Ada orang jeles tu. ._. Ececeh, takde la. xD

Tapi kebanyakkan present yg aku dapat tu, just barang blog. Takpe la. Rezeki jangan ditolak. Harharhar ~ Dulu bulan Jun penah sekali aku menang Contest. Dapat number 5. Grand prizenya pon Tudung express. tunggu mia tunggu, tak sampai-sampai jugak. Klah, aku tak kesah. Tak hadap sangad pon dengan bende alah tu -_-'

Satu lagi masalah done. Aku digame. Yea. Aku pon taktau apa perasaan aku time ni. Lantak la. Nasib je aku still ada 'Bruno Mars' akuuu. Hihihi, Sibuk sangad sampai apa yg aku rasa pon aku tatau. Huh! Sekrang ni nak ready untuk Exam bulanan 2 plak. Hish! Double P betullah harini. Penad dan Pening! Dah la, nak tido. Byebye! Mwa :*

B R U N O  M A R S :]

Note: Penad dan Pening!



No comments:

Post a Comment

Watch your words, dude.

PAUSE HERE