Tak ada idea


Jangan ambil saya punya :3

Hell-oh, sila jawap salam aku dulu before reading. K thanks. Yes, today aku takde cita nak bercerita. Nak berpotpetpotpet pon tak bermaya. Sebab apa? Sebab aku terlebih pandang ice cream kat atas tu. Wargh! naknak ice cream. semalam p kedai, nak beli ice cream, tapi kedai tak bukak. Uhuks :'/ Takde rezeki, nak buad mcm mna. Esok first day sch in Ramadhan, ingat nak beli ice cream. Terlupa plak esok puasa. Oh no! Dx

Skip pasal makanan. Kot-kot ada reader yang tengah baca ni time puasa, aku jugak yang dosa. Ceh, dah jangan tengok ice cream tu lebih-lebih. K, tajuk kita harini ialah Tak ada idea. Idea edit blog actually. Ye la, everyday tengok style yg sama je, sapa tak jemu? Kekadang tu aku pelik jugak. Semalam aku tengok blog korang, lain looknye. Esok, lain plak stylenya. Apa cer? Dalam satu hari je bole siap. Kalau aku berbulan jugak nak tukar-tukar feel ni. Kalau nak kata pakai skin, bukan semua yang pakai. Bagi la tutorial untuk aku!
D:

Selain blog, entry pon aku takde idea nak merepek. Tengok la entry ni pon, apa yang tertulis kat sini semua mengarut je. Sebenarnya tak rancang pon nak update, tapi disebabkan terlalu boring tanpanya di fb, jadi terpaksa la moncoret kat sini. Hoho, lupa plak nak ucapkan Have a blessed Ramadhan! semalam. Hikhik! K la, dah abes dah story the morry kitaa~ Last word for you, Assalamualaikum, peeps!

You're mine, and I'm yours :]

Note: 22 Julai 2012 will always in my heart <3




No comments:

Post a Comment

Watch your words, dude.

PAUSE HERE